בשיתוף
Primary Advertiser
בשיתוף רמי לוי16/06/2020

הטיפ של ענת הראל: לעשות קצת כושר "על הדרך"

כשאתם מגיעים הביתה, במקום לעלות במעלית, טפסו במדרגות. את הרכב תחנו במרחק כמה רחובות, וצאו לצעדה קצרה. ככה גם תעשו פעילות גופנית וגם תשפרו את סיבולת לב הריאה שלכם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

כנראה שרובנו לא נמצאים בכושר גופני מספיק טוב. אנחנו מנסים לשמור על עצמנו ומבינים שזה חשוב, אבל תמיד אפשר להוסיף עוד כמה דברים קטנים שיעזרו לנו לחיות בריא יותר.

מאמנת הכושר ענת הראל יודעת בדיוק איך עושים את זה נכון ומציעה לכם שני טיפים נחמדים ששווה להפוך לחלק משגרת היומיום.

הראשון - כשאתם מגיעים הביתה, במקום לעלות במעלית, תעלו במדרגות. כן, כנראה שאתם די עייפים מיום העבודה הארוך, אבל טיפוס קטן יכול לעשות שינוי גדול.

עוד רעיון - אם יש לכם אפשרות, נסו להחנות את הרכב בסוף היום במרחק של כמה רחובות מהבית, ותצעדו. זה יאפשר לכם לעשות הליכה קטנה גם בשעות הערב וכמובן, גם בבוקר, כשאתם יוצאים שוב מהבית.

ככה אנחנו גם מרוויחים פעילות גופנית "על הדרך", וגם משפרים את סיבולת לב הריאה שלנו. מה רע?

לטיפים הקודמים של ענת הראל:

תתחילו לשלב אורז חום בארוחה

איך להתחיל את הבוקר הכי בריא שיש

  • ענת הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully