בשיתוף
Primary Advertiser

5 פינוקים קרים ביתיים

בשיתוף רמי לוי

30.8.2020 / 8:30

החופש הגדול אמנם תכף מסתיים, אבל החום הגדול עדיין כאן, ועמו הפיתויים הרבים לארטיקים מלאים בצבעי מאכל וגלידות עמוסות סוכר. מסתבר שאפשר גם אחרת, לפחות כשאתם בבית. תנו לילדים שלכם משהו קר, מתוק וטוב, כזה שאתם יודעים בדיוק מה יש בפנים

פרוזן יוגרט ופירות קפואים. אלון מסיקה,
פרוזן יוגורט ביתי, טעים ומרענן/אלון מסיקה

החופש הגדול אמנם ממש בקרוב יסתיים, אבל הקיץ והחום עוד יישארו איתנו בתקופה הקרובה. אין ספק שבחוץ, בחוף הים, בבריכה, בטיולים ובגינות, הפיתויים רבים, ופעמים רבות אנחנו מוצאים את עצמנו קונים לילדים ארטיקים וגלידות, שלא בטוח שאנחנו לא רוצים לדעת מה הם באמת מכילים.

אבל לפחות כשאנחנו בבית - אנחנו בשליטה. זה לא אומר שצריך להתנזר. מתוק היא לא מילה גסה, ולכולם מגיע פינוק קר ומצנן כדי לעבור את הקיץ בשלום, אבל גם מתוק יכול להיות בריא. אספנו לכם חמישה מתכונים לפינוקים קרים ובריאים, כאלה שאתם יודעים בדיוק מה יש בהם, עם רכיבים שתחיו איתם בשלום, ונמצאים בכל בית. . אגב, זאת גם תעסוקה נהדרת לילדים, אז ווין ווין סיטואיישן מה שנקרא.

פרוזן יוגרט ופירות קפואים. אלון מסיקה,
פרוזן יוגורט ופירות קפואים/אלון מסיקה

פרוזן יוגורט

אודי ברקן ואושר אידלמן, שפים ודיאטנים קליניים מכינים פרוזן אדום משגע בטעמים מתוקים-חמצמצים של אבטיח-דובדבן ותוספת שוקולד לבן וגרנולה, ועוד אחד בשילוב המנצח בננה-מלון בתוספת שוקולד לבן ושקדים קצוצים. דרך טעימה, קרירה ואפילו מזינה לפנק את הילדים ואותנו בקיץ.

מתכון לפרוזן יוגורט עם פירות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לגזור ולשמור: רוטב אדום סודי שמתאים להכל

בשיתוף רמי לוי
גלידת מנגו. ShutterStock
גלידת מנגו ביתית/ShutterStock

גלידת מנגו

אם בא לכם את הגלידה שלכם קצת יותר שמנתית גם זה בסדר. אפשר לעשות קינוח קפוא ומרענן ממנגו טרי. מתכון קלאסי, פשוט וקל לסופה של ארוחה קיצית.

מתכון לפרפה מנגו מהיר

קסטות טבעוניות. דרור עינב
קסטות ביתיות טבעוניות/דרור עינב

קסטה טבעונית

ברגעי משבר (ומי כמונו יודע שיש לא מעט כאלו), תמיד כיף להוציא מהפריזר קסטות משגעות שאפשר לשלוף ברגע. הקסטות של רויטל אדמוני אפילו נטולות רגשות אשם, בזכות קרם שוקולד אמיתי, שעשוי משוקולד מריר איכותי וטופו. את מקומו של הווניל תופס כאן קרם קוקוס נהדר. נראה אתכם לא לוקחים לעצמכם גם אחת.

מתכון לקסטות ביתיות

קערת סופרבול. אלון מסיקה, מערכת וואלה! NEWS
סופרבול קקאו/מערכת וואלה! NEWS, אלון מסיקה

סופר בול קקאו

בשנים האחרונות לטרנדיות מאוד מלבד העובדה שהן יפות מאוד ומצטלמות נהדר, הן גם מלאות בדברים טובים. בלינק הבא תוכלו למצוא את כל הטיפים לקערה המושלמת וכמה הצעות הגשה. כדי ללכת על בטוח עם הילדים, לכו על קערת קקאו עם בננה, שתרגיש בפה כמו מוס שוקולדי, נהדר ואוורירי, עם הרבה סגולות בריאותיות בפנים.

מתכון לקערות סופר פוד

קרטיב פטל בעבודת יד. אנטולי מיכאלו,
קרטיב פטל ביתי/אנטולי מיכאלו

קרטיב פטל

לסיום - איך אפשר בלי קרטיב טבעי לחלוטין עם פירות יער כמו פטל אדום ושחור, אפשר להשתמש בפירות קפואים שתמיד כדאי שיהיו במקפיא. התוצאה נהדרת והמראה משגע.

מתכון לקרטיב פטל טבעי

מערכת וואלה אוכל, בשיתוף רמי לוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully