בשיתוף
Primary Advertiser

הם יטרפו: המזון הבריא שחייב להיות חלק מהתפריט של חיות המחמד שלכם

בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה, בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה

1.6.2020 / 10:35

ערכים גבוהים של חלבון מן החי, ללא גלוטן שגורם לאלרגיות, פחמימות איכותיות וזמינות וחומצות אמינו לחיזוק השרירים. יש דברים בסיסיים שכלב וחתול צריכים כחלק מהתפריט היומי ואתם חייבים לספק להם. הכירו את Pro 4 Dog ו-Pro 4 Cat

כלב שוכב לצד קערה ובה מזון לכלבים. ShutterStock
לא פעם כלבים וחתולים אוכלים מזון שאינו מותאם להם - לא בהרכב התזונתי ולא באופן שבו הוא ארוז/ShutterStock

אילו כלבים היו יכולים לדבר, סביר להניח שאחד הדברים הראשונים שהיו אומרים לבעליהם הוא שמגיע להם אוכל טוב ובריא יותר. בעל הכלב היה מרים גבה ואולי אפילו שתיים, כי הרי הוא מוודא שהקערה תהיה תמיד מלאה וקונה לכלב מוזן מובחר, שלכאורה מתאים לגילו ולמבנה גופו. אלא שהמציאות שונה. לא פעם כלבים וחתולים אוכלים מזון שאינו מותאם להם - לא בהרכב התזונתי ולא באופן שבו הוא ארוז. מזון שאינו מותאם יכול ליצור לכלב או לחתול בעיות בריאות שונות, לכן חשוב לתת להם את המזון המשובח ביותר.

תזונה לכלבים ולחתולים היא מומחיות בפני עצמה ובעלי חנויות מחמד או וטרינרים אינם בהכרח הכתובת לכך. רבים מבעלי חיות המחמד אינם יודעים מה מכיל המזון שהם נותנים לכלבים ולחתולים ולכן לא פעם החיות האהובות מקבלות אוכל שמזיק להן.

יש דברים אלמנטריים שכלב וחתול צריכים כחלק מהתזונה היומית. הראשון, חלבון מן החי בזמינות גבוהה. אין הכוונה לחלבון שהוא שאריות חלבון או מוצרי לוואי מן החלבון, אלא לחלבון שהוא ממש מהחי. לחלבון מן החי יש דרגות שמספרות מהו הערך הביולוגי שלו. הערך הכי גבוה של חלבון מן החי לחיות מחמד הוא עוף (ללא מוצרי לוואי) שערכו הוא כ-82%. לא פעם על האריזה כתוב שיש בשר סלמון או כבש, אבל ייתכן שיש במזון מרכיבים שגורמים לאלרגיות ולרגישויות.

מה עוד חשוב? שומן שהוא אך ורק מן החי. כלב וחתול הם טורפים, כשאתם נותנים לטורפים מוצרים מהצומח כמו שומן צמחי או גלוטן (שהוא חלבון צמחי), זה עלול לגרום לכלבים וחתולים לאלרגיות. ישנם לא מעט מוצרי מזון יקרים לחיות מחמד עם רמת חלבון גבוהה, אולם כשמביטים ברכיבים רואים שיש גם גלוטן תירס, או גלוטן חיטה - חלבון מן הצומח שאסור לאכילה לכלבים וחתולים.

חשוב שבמזון לחיות המחמד יהיו פחמימות זמינות ופחות זמינות. הפחמימות הפחות זמינות נחשבות לממלאות ומשביעות והפחמימות הזמינות מספקות אנרגיה. וכמובן, המזון חייב להיות לטעמם של חיות המחמד. הקערה מתרוקנת לאט? כנראה שהאוכל לא לטעמו של הכלב או החתול.

ברמי לוי שיווק השקמה החלו לייבא, באמצעות חברת "בשביל הרוכבים בע"מ", מזון משובח לכלבים וחתולים. הוא מיוצר על ידי אחד המפעלים המתקדמים בעולם הנמצא בפורטוגל ובעל ערכים תזונתיים גבוהים. המזון ארוז באריזות איכותיות, סגורות ואטומות בוואקום עם ריצ'רץ', ונמכר במחירים נגישים בסניפי רמי לוי ובעשרות סניפים בקופיקס.

מזון פרימיום מלא, יבש ומשובח לכלבים בוגרים

מזון לכלבים Pro 4 Dog של רמי לוי שיווק השקמה מכיל את כל האלמנטים החשובים בתזונת הכלב. מדובר במזון ברמה גבוהה מאוד מבחינה תזונתית. המרכיב הראשון הוא בשר עוף בכמות של 20% מסך המזון שבשק וכמות החלבון הנמדדת היא 27% משום שיש חלבון נוסף מעוף מיובש ועוד מוצרי חלבון.

מה שחשוב בחלבון מן החי הוא חומצות האמינו, שבונות שרירים ורקמות של כלבים וחתולים. חומצות טובות מגיעות אך ורק מבשר טרי, הן עוזרות למטבוליזם ולבניית התאים. במזון פרימיום מלא של רמי לוי שיווק השקמה יש כמות גבוהה של חלבון מן החי.

הפחמימה נותנת את האנרגיה לכלב ולכן חשוב שהפחמימה תהיה זמינה. המזון המיוצר לרמי לוי שיווק השקמה מכיל פחמימות זמינות ברמה גבוהה, ואליו נוספו גם חומצות יוקה שידיאגארה שחשובות לחילוף החומרים של הכלב ולבריאות העור והפרווה.

התוצאה: כשהכלב שלכם יאכל מזון איכותי Pro 4 Dog אתם תראו שהפרווה שלו מבריקה, העור בריא והוא אינו מתגרד. היציאות שלו יהיו קטנות, בדרך כלל פעמיים ביום, משום שהגוף ינצל יותר מרכיבים תזונתיים, העיניים יהיו בוהקות והאוכל יהיה טעים לו.

מזון לכלבים Pro 4 Dog של רמי לוי שיווק השקמה מכיל. יח"צ,
מזון לכלבים Pro 4 Dog של רמי לוי שיווק השקמה/יח"צ

המזון ללא גלוטן כלל, יבש, עשיר ומאוזן, שנותן לכלב את כל מרכיבי המזון הנדרשים ברמה גבוהה, השומרים על תפקוד מלא ועל בריאותו. הכלב יקבל את חומצות האמינו הנדרשות לתפקוד ולחידוש השרירים והתאים בגוף, פחמימות לאנרגיה תקינה, כגון תירס, חיטה, שעורה, שומן עוף וסלק, הנותנים אנרגיה זמינה המתעכלת בקלות, וכן מינרלים לעצמות הגוף והשלד.

משקל השקים כ-10 ק"ג ו-3 ק"ג והשמירה על הטריות מובטחת בזכות זיפר ששומר על המזון טעים ויבש לכל אורך תקופת האחסון.

כלב אוכל מזון לכלבים. ShutterStock
כשהכלב שלכם יאכל מזון איכותי Pro 4 Dog אתם תראו שהפרווה שלו מבריקה, העור בריא והוא אינו מתגרד/ShutterStock

מזון פרימיום מלא, יבש ומשובח לחתולים בוגרים ולכל הגזעים

חתולים שונים לחלוטין מבחינה מטבולית מכלבים. הם מפונקים יותר מבחינת הרגישות לטעם האוכל ולכן רמת המזון צריכה להיות גבוהה מאוד. יש שני פרמטרים מאוד חשובים כשמדובר במזון לחתולים: חלבון נקי מן החי ברמה גבוהה וחומצות אמינו.

אם חתול לא מקבל חלבון נקי מן החי ברמה גבוהה, נפגעים כלי הדם המובילים ללב והוא עלול לסבול מבעיות לב. בנוסף, עצב הראייה עשוי להיפגע אם חתול אינו צורך חלבון מן החי ברמה גבוהה. חומצת אמינו חשובה מאוד לחתול ומבין החומצות זו שהכי חשובה היא טאורין, חומצת אמינו שמקורה אך ורק בבשר טרי ונקי.

לכן, במזון לחתולים Pro 4 Cat של רמי לוי שיווק השקמה המרכיב הראשון הוא עוף מיובש בכמות של 25%, לו נוסף גם סלמון בכמות של 4% וטונה בכמות של 4%, אשר עשירים באומגה 3 ו-6. רמת החלבון אצל חתול צריכה להיות גבוהה יותר מאשר של כלב ולכן במזון Pro 4 Cat כמות החלבון מן החי הוא 31%.

מזון לחתולים Pro 4 Cat של רמי לוי שיווק השקמה. יח"צ,
מזון לחתולים Pro 4 Cat של רמי לוי שיווק השקמה/יח"צ

הפחמימות הן מהמרכיבים האיכותיים ביותר - תירס, סלק סוכר וחומצות יוקה שידיאגארה, שמספקות נוגדי חמצון, שעוזרים גם לחידוש התאים ולמטבוליזם תקין.

בזכות מזון החתולים האיכותי Pro 4 Cat היציאות של החתול קטנות, רמת העיכול מאוד גובהה, הפרווה מבריקה, העור בריא, עיניים מבריקות והחתול בריא. והטעם? נפלא.

המזון העשיר והמאוזן נותן לחתול בריאות טובה, ותפקוד מלא ואנרגטי במשך כל חייו. כמו אצל הכלבים, הטריות מובטחת על ידי זיפר ששומר על המזון טעים בכל תקופת האחסון.

חתול אוכל מזון לחתולים. ShutterStock
יש שני פרמטרים מאוד חשובים כשמדובר במזון לחתולים: חלבון נקי מן החי ברמה גבוהה וחומצות אמינו/ShutterStock

מתאים לחתולים מכל הגזעים: חול חתולים מתגבש - סופר פרימיום לא ריחני

בנוסף למזון משובח לחתולים, ברמי לוי שיווק השקמה יצרו גם חול לחתולים במפעלים המובילים בעולם בתחום. החול עשוי מ-100% בנטונייט, שהוא מינרל אשר ממנו מייצרים את החול לחתולים. החול הוא ללא אבק, כלומר כשהחתול נכנס לעשות צרכים ואז יוצא ממנו, הוא אינו משאיר כתמים של החומר או כל סימן על כפות רגליו.

בחול החתולים המתגבש יש חומר אנטי בקטריאלי המונע היווצרות בקטריות בחול, לכן אין ריחות לא נעימים. הספיגה של היציאות היא מקסימלית, וברגע שחתול עושה צרכים החול סופג את הנוזלים והיציאות ונועל מיד את הריח. כך אין ריחות ואין הגעה של הנוזלים לתחתית הקופסה, היא נשארת נקייה ולא צריך להחליף את החול לעתים קרובות. בנוסף, החול מתגבש באופן מיידי ובצורה שטוחה ולא כדורית ולכן קל לסילוק.

חיים בריא: המקום שבו אתם וחיות המחמד שלכם תחיו אורח חיים בריא

לקריאה נוספת:

ענת הראל מציגה: התרגילים הפשוטים שיחטבו לך את הבטן

מה כדאי לאכול בערב כדי ליהנות משינה טובה?

בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה, בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully