בשיתוף
Primary Advertiser
בשיתוף רמי לוי, בשיתוף רמי לוי
06/03/2020

לנצל את הזמן בבידוד: תרגילי כושר שאפשר לעשות בבית

כדי להגיע למצב שבו הבטן שלנו חזקה וחטובה - צריך לעבוד עליה. אמנם זה דורש התמדה, אבל זה אפשרי ואפילו לא כל כך מסובך. מאמנת הכושר שמחטבת למאות נשים בארץ את הבטן מסבירה איך היא עושה את זה

מערכת וואלה!

כולנו רוצות בטן חטובה וחזקה, וכולנו גם יודעות כמה חשוב לחזק את שרירי הבטן כדי להימנע מבעיות גב שונות. הבעיה היא שכדי להגיע למצב שבו הבטן שלנו חזקה צריך לעבוד עליה כמה פעמים בשבוע. משהו שלא בהכרח לוקח הרבה זמן, אבל ללא ספק דורש התמדה.

שרירי הבטן הם בין השרירים החשובים בגוף האדם, גם ברמה הבריאותית וגם ברמה האסתטית. ארבעת סוגי השרירים (ישר, רחב, אלכסוני חיצוני ואלכסוני פנימי) סוגרים על חלל הבטן מכל הכיוונים וממלאים מגוון תפקידים חשובים. הם מסייעים בנשימה, מגנים ותומכים על האיברים הפנימיים בבטן ובאגן, מייצבים את עמוד השדרה, עוזרים בהנעתו ומסייעים לשמור על יציבה נכונה. שרירים אלו משתתפים כמעט בכל פעולה אותה אנחנו מבצעים: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, הרמה של הידיים ואפילו דיבור. כמו שרירים רבים אחרים, גם שרירי הבטן נוטים להיחלש עם הזמן ויש להתאמץ כדי לשמור על חוזקם.

אז הנה אימון שמתמקד כולו בשרירי הבטן, ואפילו כזה שקל לביצוע. אם תרצו להפוך את האימון ליעיל יותר- אפשר להיעזר במשקולות או אפילו בתיק. רוצות להתחזק? אז קדימה, חימום - ולעבודה!

לאימון המלא הקליקו כאן

חיים בריא: לבלוג של ענת הראל

  • ענת הראל
  • שרירי בטן
לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

התרעות פיקוד העורף

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully