בשיתוף
Primary Advertiser

כל מה שצריך הוא כיסא: האימון הקצר שמחטב את הגוף

בשיתוף רמי לוי, בשיתוף רמי לוי

31.5.2010 / 7:16

הישבן שלכם קיבל כבר צורה של ספה? קחו כיסא. לא, לא בשביל לשבת עליו. מאמנת הכושר ענת הראל יצרה עבורכם אימון פגז לפלג גוף תחתון שכל אחד יכול לעשות בכמה דקות מול המסך בבית

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

אם גם אתם מרגישים שהישבן שלכם התחיל לקבל את הצורה של הספה משעות ארוכות של ישיבה מול המסך בסגר, יש לנו פיתרון מעולה. מאמנת הכושר ענת הראל יצרה עבורכם אימון ביתי שעובד בדיוק על הישבן והירכיים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט שגם אתם עושים שינוי ומתחילים לנהל אורח חיים בריא. אה כן, ותצטרכו גם להביא כיסא או שרפרף - לא בשביל לגוון את צורת הישיבה, אלא בגלל שהם ישמשו אותנו באימון היום. רק חשוב לוודא שאתם בוחרים כיסא יציב, שיתמוך בכם היטב בזמן האימון.

האימון הזה ידרוש מכם רק 10 דקות ממוקדות ויעילות שבהן תבצעו תרגילים שיחזקו לכם גם את פלג הגוף התחתון וגם את הזרועות. והחלק הכי טוב הוא שכל אחד יכול לעשות אותו, אפילו מול המסך. התרגילים הבאים יעבדו על שרירי הישבן, הירכיים ובסוף נקדיש קצת תשומת לב גם לשרירי הבטן - כי איך אפשר בלי.

המשיכו לעקוב אחרי האימונים שענת הראל מפרסמת כאן, תוכלו לשלב ביניהם או לעשות אימון אחד בכל יום. זה לוקח רק 10 דקות ומתאים לכל רמות הקושי.

לאימון המלא - כנסו לבלוג של רמי לוי

בשיתוף רמי לוי, בשיתוף רמי לוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully